Duel Masters

Ogłoszenie

Witam Na Forum O Duel Masters. Szukamy Sponsora Aby Było Można Organizować Turnieje O Nagrody.

#1 2009-08-14 10:13:02

Floody

Admin

Zarejestrowany: 2009-08-13
Posty: 9
Punktów :   

Cywilizacje

W Duel Masters dostępnych jest 5 cywilizacji:

1. Fire (Ogień)
2. Water (Woda)
3. Nature (Natura)
4. Light (Światło)
5. Darkness (Ciemność)


1. Fire
Fire to cywilizacja głównego bohatera z anime. Jest jedna z najpopularniejszych i charakteryzuje sie mocnymi monsterami, często z cechami podwójnych lub potrójnych łamaczy. Jest ona tak jak ogień szybka i agresywna i niszczy wszystko na swojej drodze. Jej największą słabością jest kompletny brak obrony w postaci blokerów. Więc jeśli przeciwnik przetrzyma pierwszy szturm, jego kontratak może zakończyć grę.
Plus: Mocne monstery
Minus: Brak obrony
Polecam: Dobre na początek lub dla graczy lubiących szybkie roztrzygnięcia


2. Water
A tu mamy z kolei niebieską cywilizację. Jak widać było w ankiecie jest najczęściej wybieraną cywilizacją do decku, ale czemuż? Za jej wszechstronność oczywiście! O co kim? Wielu z was wie iż woda posiada potężne drawery (King Ripped-Hide, Astral Warper, Plasma Chasher). Są to drogie karty, lecz dające nam dużo kart na łapce, ale są również inne dociągarki, dużo tańsze i również skuteczne (Aqua Hulcus, Energy Stream, Brain Serum). Jak zauważyliście draw potężny; zdecydowanie większy niż w innych cywilizacjach (Mist Rias to mały wyjątek tak btw). Woda również ma kolejną miłą cechę w której sprawdza
się świetne: Bouncing. Co to macie w słowniku. Jak przy dociągu są to potężne i drogie karty (Shock Hurricane, King Tsunami) jak i tańsze (Spiral Gate, Crystal Paladin). Do tej grupy można zaliczyć również jedną z najwredniejszych kart w DM: Corile. Parę słówek o rasach: Na czoło w wodzie wysunęła się rasa płynnych ludzi (liquid people). Świetny Aqua Hulcus, Surfer, Guard, Jolter oraz parę innych. Ale liquidy słyną ze świetnych evo: Crystal Paladin jako field finisher doskonały, Lancer jeden z królów aggro, Jouster jako "wrzód" oppa jak i Spinslicer, świetny bloker i w aggrushu jedna z podstaw. Jednak jedna jaskółka wiosny nie czyni. Woda ma też mnóstwo Cyberów wszelakich. Corile, Maroll, Warper, Nebula to dobre karty można zauważyć, ale inne też mogą nieźle kopać odpowiednio wykorzystane. Innych świetnych potworów jest mnóstwo, pogracie to zobaczycie. Water potrafi też z innymi cywilizacjami dobrze działać
, jak większość cywilizacji nie powiem, lecz w wodzie jest jedna bardzo potężna karta mogąca zmieść wszystko na swej drodze: Hydro Hurricane. Cóż jeszcze można o niej rzec? Abo inaczej: krótkie podsumowanie
Cywilizacja niezwykle wszechstronna. Mnóstwo świetnych Bouncerów i Drawerów, które ułatwiają nam grę. Ponoć bardzo wkurzająca cywilizacja.


3.Nature
Tutaj mamy potęgę posiadania jak największej ilości many, posiadamy bardzo dużo kart, które szybko podwyższają nam jej ilość. Potwory jednakże są tu słabe, ponieważ mają efekty podwyższające ilość many, ale przez to zapominają o własnej potędze. Dlatego Natura jest używana głównie w deckach mieszanych, jako support do szybszego wystawienia mocnych i drogich potworów. W tej cywilizacji jest jednak kilka mocnych kart, a w szczególności Evolutiony. Brak też blockerów, co nie daje nam możliwości obrony.
Plus: mana, mana i jeszcze raz mana xDDD,
Minus: Słabe potwory, jeśli chodzi o moc,
Polecam: Polecam jedynie w deckach mieszanych jako support do drogich kart.


4. Light
Bardzo mocna cywilizacja, mocne potwory, świetne Evolutiony, bardzo dużo wszelakiego rodzaju blockerów, co daje nam potęgę. Dużo ataku, dużo obrony, to czego właśnie chcemy Jednakże tą cywilizacją trzeba się posługiwać mądrze, a nie używać kart, które Ci akurat w rękę podejdą.
Plus : Potężne stwory, dużo blockerów,
Minus : Nie widzę?,
Polecam : Dla zaawansowanych i myślących graczy.


5. Darkness
To wg mnie najbardziej potężna cywilizacja (osobiste zdanie). Mamy tutaj mieszankę innych cywilizacji, czyli mamy dobre blockery, niektóre z dodatkową mocą Slayer'a, discard przeciwnika ( w obecnej meta liczy się Hand Control, także daje nam to ogromną przewagę), oraz niewiarygodnie silne potwory. Cywilizacja ta ma także świetne niszczyciele potworów w postaci spellów albo monsterów. Jednakże jest trochę niezbalansowana.
Plus: Discard, blockery (slayer'y), dobre potworki, niszczyciele,
Minus : Niezbalansowana,
Polecam : Chyba najbardziej albo w monotematycznym, albo w połączeniu z Fire, dla bardziej zaawansowanych graczy.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.inuma.pun.pl www.harab-serapel.pun.pl www.aranzediscopolo.pun.pl www.jabole.pun.pl www.piastbialystok.pun.pl